De reis begint - Reisverslag uit Guilin, China van Chris Bonke - WaarBenJij.nu De reis begint - Reisverslag uit Guilin, China van Chris Bonke - WaarBenJij.nu

De reis begint

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chris

20 Januari 2010 | China, Guilin

Dag Nederland,

Het eind van Guilin is eindelijk in zicht. Nu klinkt eind altijd een beetje negatief maar gelukkig is het niet met die gedachte door mij geschreven. Gisteren heb ik een buskaartje gekocht naar Xi'an, het geschiedkundige hart van China, en mijn vertrek uit Guilin staat op de 21ste. Ik kan niet wachten om mijn rugzak op de rug te slingeren en te beginnen met reizen. Het is echt een soort verslaving geworden en stil zitten op een plek is er niet makkelijker om geworden. Als ik terugblik op mijn verblijf in Guilin komen tal van ervaring en mooie herinneringen in mij op. De mensen zijn hier vooral hetgeen wat mij goed bevallen is. Het eerlijke China, waar onderhandelen en afdwingen nog niet met oplichten gepaard gaat. Maargoed, ik heb geen tijd om stil te staan bij het verleden want Xi'an komt eraan. Na een weekje in Xi'an te zijn geweest ga ik naar het zuiden om daar de rest van de reizigers te ontmoeten. Eenmaal we allemaal verzameld zijn in Nanning reizen we door naar Vietnam en daar begint mijn tocht door ook Laos, Cambodja en Thailand. 5 Maart vlieg ik terug maar dat is nog lang niet in zicht. Ik reis met niets meer dan de rugzak op de foto dus het gaat een creatieve uitdaging worden. Ik probeer deze weblog zo leuk mogelijk bij te houden. Ik heb geen idee of daar goede mogelijkheden voor zijn in landen als Laos maar volgens mij valt het allemaal nog wel mee.

Mocht je het je afvragen waar 6 weken onderbroeken blijven, nou, gewoon nieuwe kopen.

Nog 1 keer groeten uit Guilin,

Chris

  • 20 Januari 2010 - 08:37

    Jos:

    Chris,

    Dit gedeelte zit er al weer op, exit Guilin! Heel veel plezier op deze grote reis en geniet.


  • 20 Januari 2010 - 21:46

    Jeannet:

    Wat is dit voor een type?
    laat je af en toe wat van je horen?
    kus van mij

  • 20 Januari 2010 - 21:49

    Thea :

    he neef
    had je moeder net aan de telefoon ze was geschrokken van je foto!!??
    heb haar gerust gesteld haha
    pas op jezelf !
    geniet ervan!
    liefs thea x

  • 21 Januari 2010 - 15:08

    Zusje?:

    Hej broertje? haha al lijk je niet meer zo op hem.. gaaf man =P

    Ik wens je heel veel plezier met rondtrekken!!

    Kus Dana

  • 22 Januari 2010 - 17:45

    Classmate Martyn:

    Mooi bosje haar hoor Chris!
    Ow wacht......welk haar!:p

  • 23 Januari 2010 - 01:42

    Chris:

    Haha, ja ik heb mijn haar er maar vanaf geschoren omdat me dat wel leuk leek. Makkelijk is het zeker! Ga zo mijn volgende verslag typen dus er is genoeg te lezen ;).

    Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Leven in China.

Actief sinds 10 Aug. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 42885

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2009 - 05 Juni 2016

Chris in China

Landen bezocht: