Bye bye Asia - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Chris Bonke - WaarBenJij.nu Bye bye Asia - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Chris Bonke - WaarBenJij.nu

Bye bye Asia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chris

05 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Suadikap Nederland,

Ja het is dan zo ver! De laatste paar uren in Azie.. We hebben gister avond nog van het clubleven mogen genieten (er was verrek een nederlanse DJ) en over een paar uur zitten we in het vliegtuig terug..

Ik zie er naar uit om terug te gaan naar huis maar laat daarbij wel een stuk van mijzelf achter in Azie. Het was een gek lang leerzaam supergaaf halfjaar waar ik nog veel van hoop te genieten in de toekomst :).

Ik typ als ik thuis kom nog een laatste verslag over Bangkok zodat daar ook nog wat over te lezen is. Een ding over de stad moet gezegt worden: het is de nummer 1 shopstad op deze planeet! Werkelijk ongelooflijk wat hier aan winkels staat..

Tot snel Nederland! Ik hoop dat ik nog even mee kan genieten van de sneeuw.

Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Leven in China.

Actief sinds 10 Aug. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 42883

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2009 - 05 Juni 2016

Chris in China

Landen bezocht: